ALL I WANNA BE IS EVERYTHING AT ONCE.

Date: 2012-11-17,22:33:00
Category: Other

hejhejhej. det var längesedan. tänker inte babbla på om varför. 
 
idag har jag iallafall äntligen förstått mig på hur man använder sig utav virtuella maskiner (efterbliven som jag är) så att jag kan använda mig utav windowsprogram parallellt på min macbook. duktigt. så jag har suttit framför skärmen och övat körtkortsteori via spelet bonniers trafikskola. det är ju så att jag ska boka tid för uppkörning och prov om ganska precis två månader. så det är bäst jag ligger i. även fast jag egentligen borde plugga tusen andra saker också. hej stress.
 
 
yes, så nu har jag alltså windows 8 på min mac. fantastiskt vad tekniken kan göra. dessutom har jag fått ett 4G-modem till mitt mobila bredband utav tele2, helt gratis tydligen. tack tele2. nu går det mycket fortare att surfa.
 
och på tal om windows 8, så tycker jag att denna låten är heeeelt underbar!

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: