vem bor i en ananas djupt i det blå?

Date: 2012-11-27,19:35:02
Category: Other

åh, dessa pluggtider. jag har nog aldrig haft så mycket att göra på samma gång som jag har nu. så som det ser ut i skolan ska inom snart framtid; två projekt lämnas in (+ en rapport och en loggbok), två tentor skrivas och så två uppgifter till lämnas in. räkna med två redovisningar också. förutom det pluggar jag körkortsteori och har körlektioner. i januari kommer kortet att finnas i min hand. 
 
ni måste tycka att jag är dum i huvudet som, utöver allt detta, tar på mig ÄNNU en till sak att göra. förra veckan kom nämligen en kille ifrån NY (en reklambyrå här i jönköping) till oss på skolan och presenterade en idé till ett arbete. ett arbete som vi som läser grafisk design skulle göra åt honom. självklart skrev jag upp mig, för det är en  superbra grej att ha på CV:t. 
 
stess? ja. tillräckligt mycket för att införskaffa sig magkatarr. dock tog jag fredag - månad ledigt och katarren har faktiskt försvunnit. nu gäller det bara att jobba på i två och en halv vecka till, innan jag får jullov. mycket ska man tåla innan man dör, liksom.
 
hej, lång text. jag ville mest bara uppdatera för alla där hemma (för det är ju bara ni som läser) hur läget ligger till. för att koppla av och så vidare, när jag kommer hem ifrån skolan, underhåller jag mig med serietittande. just nu tittar jag på svampbob fyrkant. man behöver inte tänka. man behöver inte ens fokusera. och svampen är liksom den sötaste utav alla svampar. helt perfekt.
 

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: