BYE BYE SOCIAL LIFE AS I USED TO KNOW YOU.

Date: 2012-10-12,12:59:06
Category: Pictures

 
såhär känner jag mig just nu. är precis hemkommen ifrån en redovisning i projekten i företagskunskapen. jag har inte sovit ordentligt inatt heller, och tre nätters dålig sömn börjar sätta sina spår. nyss tänkte jag köra på taktiken "om jag inte sätter mig ner så håller jag mig vaken" men det fungerar inte. för då kommer jag att somna stående. därför tänker jag ta mig en powernapp nu och sedan göra vettiga saker. hela helgen och hela nästa vecka kommer endast att bestå utav tentapluggande. instängd, i mitt eget rum med bara massa kurslitteratur, föreläsningsmaterial, anteckningar och repetionsfrågor.
 
jag tänker bunkra upp med bra energikällor så som goda frukter, energidrycker, massor med kaffe och nikotin och även lite motivaionshöjande saker som godis och cola zero. så att jag inte kommer behöva gå ut utan bara läsaläsaläsa och pränta in all information i skallen. hejdå livet. nu checkar jag ut från dig och checkar istället in på study-mode.

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: