du sa: realism, när jag föll och flög på samma gång.

Date: 2012-09-11,20:12:20
Category: Other

jag vet att jag är urusel på att blogga. det kan bero på att det är mycket att göra. det kan bero på att jag inte gör så mycket som är värt att publicera.
 
idag har jag iallafall haft min första träning för Knatteskutt dans. barnen var mellan 4 och 6 år och jättesöta. trots att i princip allting har krånlgat sedan jag fick detta jobbet för en vecka sedan, har det gått bra och det var jätteroligt. jag hoppas att min tur vänder så att jag slipper kämpa så mycket för att få det bra! det går mycket lättare när det flyter på som det ska liksom.
 
och på det slänger jag upp en gammal bild, i brist på annat, på min übersöta syster ifrån siesta.
 

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: