DET HÄR FÅR VI ALDRIG TILLBAKA. DET HÄR ÄR DANSEN FÖRE DÖDEN.

Date: 2013-01-25,17:24:00
Category: Animations

Image and video hosting by TinyPic
 
idag har jag lunchat på stans bästa kafé med bästa Isabell. vi åt en helvegetarisk tacobuffé och det var så gott att jag skulle kunna äta det till frukost, lunch och middag varje dag. nu sitter jag och pluggar som en galning inför nästa vecka. att plugga en fredagseftermiddag är inte det allra roligaste och helst av allt skulle jag vilja vara i Hedemora nu. men nu är det som det är!
 
just det. biljetten till kina är bokad också. åker den 6e april och kommer hem igen 13e maj. så alla ni som vill fira min födelsedag när jag fyller år kan ju GLÖMMA det. hehehe.

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: