LONG TIME NO SEE.

Date: 2013-01-14,19:05:00
Category: Other

 
jahapp. då var det över en månad sedan som någonting skrevs här. inte för att skylla på något annat än lathet, oinspiration och glömska, men jag har faktiskt varit väldigt sjuk. i ca 2,5 veckor låg jag utmattad och sov mest hela dagarna. det blir så när man kommer hem till landet och slappnar av. men nu är jag frisk, så när som på anstängningshostan som vägrar försvinna och som skjuter upp min planerade träningsstart.
 
det har ändå hänt en del. eller snarare, det kommer hända en del saker som jag planerat in under dessa frånvarande dagar. jag ska snart ha uppkörning och teoriprov, jag ska snart resa ner till Kristianstad för att häsla på Linda, jag ska snart påbörja mitt exjobbsarbete som jag är väldigt taggat på, det ska planeras en stor fest i hemstaden och så ska snart biljetten till Kina bokas! och så börjar skolan på onsdag, men det är inte sådär värst exciting. jag har blivit för van med att bara slappa och göra mest ingenting. men det blir nog bra, så fort jag kommer igång.
 
annars har jag varit väldigt taggad på att påbörja det här nya året, trots att nyårsafton spenderades tillsammans med päronen under en filt och medan alla andra drack sprit och champange fick jag nöja mig med te. under dessa 14 dagar på 2013 har jag ändå hållt mina små nyårslovningar till stor del och det känns bra. jag har dessutom ätit helt vegansk i 12 dagar nu och jag har inte haft det minsta sug efter varken mjölkchoklad eller ost, mina störtsa animaliska laster. så det känns också bra.
 
så. så ligger det till. ska även försöka hålla löftet att blogga lite bättre också.

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: