YOU'RE THE ONLY SONG I WANT TO HEAR. I WANT TO HEAR A MELODY SOFTLY SOARING THROUGH MY ATMOSPHERE.

Date: 2013-01-16,18:24:00
Category: Pictures

 
hej. såhär ser jag ut idag. idag började skolan igen. och idag har jag bokad teoriprov och uppkörning. och nej, jag tänker inte säga när jag har dem. hehehe.
 
 
imorse vaknade jag 08.00 utav att klockan till höger ringde. jag köpte den på IKEA igår, för jag har varit förtjust i den sedan jag såg den för typ ett år sedan. testade larmet när jag hade packat upp den ur kartongen och tänkte att jag inte skulle använda den som väckarklocka för den lät så tyst. testade iallafall hur snabbt jag skulle vakna utav den imorse och OJOJOJ vad högt den lät då. flög upp ur sängen på sekunden som den började tuta. slår vad om att till och med min granne hörde den.
 
sedan åt jag frukost som bestod utav soyghurt, varma hallon och kokosflingor och så drack jag en sojamjölkslatte med vaniljsmak. det var gott.
 
 
jag klädde mig med en uggla om halsen och svalor runt handleden. och så gick jag för en gång skull inte klädd i någonting svart. tröjan är ny och den är finare än det lilla man ser på bilden.
 
jag var väldigt produktiv under förmiddagen innan föreläsningen började kl 13. jag tvättade mina sängkläder och mina underkläder. jag dammsög golvet. och jag hade ett "hemma-spa" och aldrig har jag kännt mig så fräsch!
 
 
jag målade även naglarna, vilket jag sällan gör. eftersom att jag tycker att det är tråkigt att bara ha samma färg så lät jag kreativiten flöda och gjorde såhär istället.
 
och här skulle jag egentligen ha publicerat en bild på min middag också, men jag orkade bara ta en bild på den och just den bilden var motivet helt ur fokus. jaja. den var jättegod iallafall.
 
 
ikväll är det fest i korridoren och det blir utgång till kåren. jag ska dricka ett gäng sådana här. killen i kassan på bolaget såg på mitt pass att jag kom ifrån Hedemora och frågade "jaså, är det därför du köper Oppigårds?". ja, jo, det är det väl. tack Mattias för att du introducerade mig för den mest fantastiska ölen jag smakat.
 
that's pretty much hur min dag har varit. skojsigt!

Kommentarer:

Postat av: Mattias

Det var så lite så, vi går igenom Stömsholmsölen när du kommer HEM!! Puss!

2013-01-26 @ 00:13:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: