du drar mig ner på knä. och mina minnen av dig bränner i min själ.

Date: 2012-08-27,17:12:00
Category: Other

 
imorse innan jag gick till skolan frös jag som ett lejon på antarktis. därför klädde jag mig i både en tjock kofta under jackan och en halsduk kring ansiktet. jag fick många mystiska blickar utav folk utanför skolan som bara hade tshirt på sig.
 
idag har jag haft en väldigt chill dag. pysslande med en powerpointpresentation i ungefär en halvtimme. sedan jag gck jag och isabell till det mysigaste kaféet i stan. ett kafé som tillverkar sina produkter helt utan animalier. jag åt den nog godaste chokladbollen ni kan tänka er. kommer absolut försöka mig på att baka liknande någon gång (det är något för dig mamma, lovar!) sedan tog vi oss även ner till friskis och svettis för att köpa träningskort. 
 
annars har jag inte gjort supermycket. skola, vad är det? har den börjat? när jag kom hem lade jag mig under täcket, fortarande frysandes, och läste ut sista halvan ur boken jag började läsa i förrgår. snart ska jag inviga träningskortet för den här terminen med att gå på ett danspass. 

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: