ingen kan någonsin skriva slutet på den här historien. men jag svär att nu är början slut. nu är det min tur att ge igen.

Date: 2012-08-23,22:16:00
Category: Other

 
som ni vet, har jag färgat håret. fick en impuls sådär en onsdagseftermiddag och kände att jag borde göra någonting nytt. nu när det är höst och sådär. så jag köpte mig ett paket hårfärg som kallades "koppar" och resultatet blev rödblondt. fast mer rött. bilden gör inte färgen någon rättvisa alls. jag trodde att jag skulle ångra mig, men nu har det gått en dag och jag är faktiskt nöjd! dock var jag tvungen att klippa av topparna. ca fem centimeter försvann och nu är mitt hår jättekort. (läs: fortfarande långt, fast det känns mycket kortare än vad det är på grund av ovana.)
 
imorgon börjar skolan igen efter ett långt och både härligt och ohärligt lov. är dock hyfsat peppad på att börja igen och imorgon startar jag med en "mjukstart" med en förläsning i Företagskunskap och Affärsplan mellan 08.00 och 11.45.

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: