you moved through the room like breathing was easy. if someone believed me they would be as in love with you as I am. being as in love with you as I am.

Date: 2012-08-13,14:46:08
Category: Pictures

 
it kind of ties the whole room together. tavlan över min favoritstad gör sin rätt i vardagsrummet. jag vet vad ni tänker. hur har du råd? men faktum är att det är en gåva. oscar flyttade till stockholm i lördags (vilket jag tycker är himla tråkigt) och jag fick därför ärva den, eftersom att han inte ville ha den med sig. dessutom är den lite defekt då ramen på någon mystiskt vis lossnade för ett tag sedan. vi får väl se hur länge den lyckas hänga på väggen innan den faller isär helt. 
 
men iallafall. tack så mycket för den fina tavlan!

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: