this girl can read your racing thoughts.

Date: 2012-07-15,18:24:46
Category: Other

idag har jag pillat på bloggdesignen hela dagen. tittade på klockan precis och insåg att den snart
är halv sju och att jag suttit i flera timmar. utan att märkt att tiden gått. har dessutom lyssnat på
samma album på spotify hela tiden, så nu kan jag nog alla de låtarna utantill. haha.
 
har endast en liten detalj kvar, förutom en ny profilbild. det är att fixa bilder och "mouseover"bilder
till mina olika kategorier, så som jag har på de små ikonerna till höger. men till det behöver jag
bilder, teckningar osv, vilket jag inte har just nu. men ni kan ju tänka er hur fint det ska vara!
 
ingen av er har väl missat att jag är tatuerad(?) sedan i onsdags. såhär ser den iallafall ut;
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 bilden är lånad utav carolinemorelius.blogg.se.
 

Kommentarer:

Postat av: Tove Karlsson

Så fina! :) vill också tatuera mig. Men vet inte vad och vart..

2012-07-17 @ 19:24:33
URL: http://tovekarlsson.blogg.se
Postat av: linda

du är så duktig du!!!!

2012-07-19 @ 18:08:47
URL: http://lindanellfors.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: