sist vi sågs var det vinter och en meter snö.

Date: 2012-10-04,20:26:00
Category: Other

här var det längesedan det skrevs något vettigt. dessvärre har jag inte så mycket vettigt att berätta nu heller, men en liten uppdatering kan ni väl få. (för jag vet att ni är sååå intresserade av mitt liv. haha! eller?) igår flyttade fredrik ut. det är lite tomt. han har ju ändå varit bosatt här i en och en halv månad. men det är skönt att ha mitt place för mig själv. det är så jag vill ha det och det är så jag trivs bäst! imorgon åker jag till stockholm för att hälsa på lillsyrran min och för att fira en utav medlemmarna i kofamiljen. Malin, som fyller 30 bast.
 
eftersom att jag har varit så kass på att uppdatera den senaste veckan får ni tre bilder. på saker som kanske är värda att uppdatera om.
 
 
bild 1: mina nya, begagnade, dr martens som jag köpte utav min klasskompis Isabell i måndags. love them! trots att jag var dum nog att få stora skavsår över hela, verkligen hela, fötterna första gången jag använde dem.
bild 2: en tshirt jag pimpade med små hjärtan. färgen på tröjan är heeelt underbar. höstig och mysig. hjärtarna gör den mer personlig.
bild 3: pimpade även till mitt mobilskal (som för övrigt visst matchade mitt nagellack) med hjälp utav superlim och små pärlor. det resulterade i att jag fick lim på hela fingrarna som jag endast fick bort med en nagelfil. kanske lika bra att få död på gamla hudceller, haha! men jag gillar skalet skarpt. (fast bilden gör det knappst någon rättvisa. såg faktiskt förjävligt ut på den bilden, insåg jag nu.)

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: