använder lite gamla bilder och sådär för just nu ser jag ut som crap och mitt rum är helt jävla messed up så det får bli såhär idag.

Date: 2012-09-26,20:14:00
Category: Other

 
igår skulle jag åka hem. mitt tåg körde på en älg. så jag fick vänta på ett nytt tåg. och så blev tåget försenat. jag kom hem nästan två timmar försent. jag hann hem. byta om. sedan skulle jag åka igen. jag och emma dansade sedan balett med småbarnen som var fokuserade på allt annat än att dansa. och lyssna. jag åkte hem, var helt jävla flumm, pratade med fredrik i typ en timme om att SJ borde byta betalningssytem. (detta är fan en sjukt bra affärsidé som jag knappast tänker avslöja!). hur vi ens kom fram till det minns jag inte ens. jag var trött efter en heldag med ett svensk järnbolag så jag somnade gott.
 
idag har jag druckit te för att bli varm. druckit mig hög på kaffe. varit ute i regnet. köpt garn. börjat sticka på en halsduk. haft skypemöte. ätit soppa. druckit mer te. tittar på en himla massa avsnitt av make it or break it. (typ allt förutom att plugga. tur det är tre veckor kvar till tentorna.)
 
nu ska jag titta på det nyaste HIMYM-avsnittet. igen, det vill säga.

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: