innan morgonen kommer vill jag lämna några varma rader. jag ångrar inga steg med dig. jag vattnar dina växter än.

Date: 2012-09-14,22:18:00
Category: Pictures

 
en tjej i min klass har startat en fotogrupp på facebook där vi varje vecka har ett nytt tema att följa. man tolkar temat, publicerar sin bild och andra får kommentera och gilla. den med flest "likes" vinner. äran. för att boosta sitt självförtroende. gillar denna idén och känner att man kan utvecklas som fotograf. jag är långt ifrån så bra som jag vill vara och på detta vis kanske jag håller intresset uppe. istället för att damma av kameran 5 ggr om året. 
 
veckans tema är "ljus". kommer publicera den översta bilden. antingen den svartvita eller den i färg. förmodligen den i färg.
 
för övrigt är det himla mysigt nu när mörket faller. ni ser ju att min utsikt ifrån fönstret inte är sååå dum ändå.

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: