och jag somnade den natten i tron på att allt var en del i en kärlekshistora. men det visade sig dagen därpå att jag hade gjort fel när jag gav dig en gloria.

Date: 2012-09-12,16:00:00
Category: Pictures

 
nu är hösten här. för nu har jag äntligen(!!) börjat använda mina underbara stickade sjalar och halsdukar. dem som man endast kan använda på hösten då det annars är för varmt. jag klagar inte på att kylan börjar smyga sig på. jag får klä mig i det jag trivs bäst - stickat.
 
idag har det inte hänt något mer intressant än pluggande. det började med en föreläsning mellan 8 och 11.45. vi  fick lära oss formler för hur man räknar ut ett företags omsättning och lönsamhet, vi gjorde exempel på hur man ska prissätta en vara eller tjäns och även debiteringsgrader. jag som trodde jag hade sluppit matematik för gott? dagen fortsatte med lite hemmaplugg och hela kvällen kommer vi sitta i skolan med en gruppuppgift. mitt liv blir just nu inte roligare än kalkylmässiga kostnader, reslutatdiagram och verksamhetsprocesser. bara så att ni vet.
 
till lunch skapade jag denna fina sallad. det ska synas att man är formgivare och designer, eller hur? (gott var det också!)
 
 

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: