I CANT GET YOU OUT OF MY HEAD.

Date: 2013-02-06,21:17:00
Category: Inspiration

Men jag vet att du var förälskad i mig
för din kropp viskade alltid: ja
Och man måste va smart för att lura sig själv, min vän
Jag har glömt hur det känns att behöva nån
och det kanske är lika bra
Varje gång jag försöker så tar det stopp halvvägs fram
Jag kommer aldrig i land
- spring johnny
 
alltså. jag skrev det FB igår. men seriös, jag menar allvar. det finns ett band som jag lyssnat på i kanske 4 år. och nu måste ni också göra det. lyssna på Spring Johnny! det är ett gammal band, ja. men gå in på deras hemsida och klicka på "musik" och så finns alla deras låtar där. bäst är "några ord på ett papper", "släpp mig fri" och 35th and nine". lyssna bara. så förstår ni. gör det bara!!!
 
och jo, alla deras texter hade jag lika gärna kunnat skriva själv. det är så träffsäkra ord. de går rakt in i hjärtat.

Kommentarer:

Postat av: Tove

Hohohohooooo Ekooooo här . Blogga :D!

2013-02-28 @ 15:08:39
URL: http://Tovekarlsson.blogg.se
Postat av: Emma

http://www.myspace.com/joakimochjoel > "vad händer med oss nu". Lizna

2013-03-08 @ 14:42:41


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: