FÖR DET ÄR NÄR MAN HAR FLYTTAT DÄRIFRÅN SOM MAN INSER ATT DET ÄR DEN STADEN SOM FÅR ENS HJÄRTA ATT SLÅ.

Date: 2013-03-08,13:53:00
Category: Writing

 
Drömmer om sommaren. Drömmer om varma nätter på en uteservering med ett glas öl och
en cigarett i handen. Drömmer om barndomsvänner att skratta och prata strunt med. Drömmer
om att kramas med familjen. Drömmer om att resa med de jag gillar allra bäst. Drömmer om att
bara vara. Drömmer om gå barfota i gräset. Drömmer om att somna med ett kissemisse på bröstet.
Drömmer om vacker musik och festivaler. Drömmer om sena kvällar med gitarrer. Drömmer om
mitt älskade Dalarna och mitt älskade (detta säger jag aldrig högt) Hedemora.
 
Jag har hemlängtan.

Kommentarer:

Postat av: Emma

Vi drömmer oss bort i sommar!

2013-03-08 @ 14:37:28


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: